Opłaty Konferencyjne

 

Rodzaj uczestnictwa

Opłata za konferencję w PLN (brutto)
stacjonarnie lub online 

Wymagania dodatkowe

 do 15.02.2022
do 28.02.2022

do 15.03.2022
do 31.03.2022

do 15.04.2022
po 30.04.2022

Uczestnik

950 / 800*

1050 / 900* 1150 / 1000*  

Uczestnik
(Członek PTG lub PTGC)

850 / 700*

950 / 800* 1050 / 900*

Wymagane potwierdzenie aktualnej składki członkowskiej

Uczestnik Emerytowany
(Członek PTG lub PTGC)

300*

300* 300*  

Student, Doktorant, Rezydent 
(Członek PTG lub PTGC)

750 / 600*

850 / 700*

950 / 800*

Wymagane potwierdzenie aktualnej składki członkowskiej oraz potwierdzenie przez promotora statusu studenta, doktoranta, rezydenta przesłane podczas rejestracji

Student, Doktorant, Rezydent

800 / 650*

900 / 750*

1000 / 850*

Wymagane potwierdzenie przez promotora statusu studenta, doktoranta, rezydenta przesłane podczas rejestracji

Uroczysta kolacja 

200

200

200  

Udział jednodniowy

400*

450*

500*

 

* Opłata nie obejmuje uroczystej kolacji w dniu 29.06.2022

Opłata za udział stacjonarny i online jest taka sama.

UDZIAŁ STACJONARNY obejmuje:

  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe i lunche 
  • przyjęcie powitalne oraz uroczystą kolację w dniu 29.06.2022 ( opłata z gwiazdką nie obejmuje udziału w uroczystej kolacji )

    UWAGA - zadeklarowana podczas rejestracji forma udziału Stacjonarnego jest obowiązującą podczas kongresu. Brak możliwości zmiany na online.


UDZIAŁ JEDNODNIOWY obejmuje:

  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe i lunche w wybranym dniu konferencyjnym

 

UDZIAŁ ONLINE obejmuje:

  • dostęp on-line do wszystkich sesji w czasie rzeczywistym (4-5 sesji równolegle)
  • udział w dyskusji (czat)
  • dostęp do sesji plakatowej on-line
  • dostęp do książki streszczeń w wersji elektronicznej
  • możliwość wcześniejszego nagrania prezentacji (w przypadku prelegentów ustnych)

UWAGA - zadeklarowana podczas rejestracji forma udziału ONLINE jest obowiązującą podczas kongresu. Brak możliwości zmiany na stacjonarną.

 

Jak się zarejestrować?

Należy wypełnić formularz dostępny w zakładce Rejestracja.  Po przesłaniu formularza uzyskają Państwo dostęp do panelu w którym możliwy będzie wybór wpisowego, przesłanie streszczeń, sprawdzenie statusu zamówień.
Na podany podczas rejestracji  adres email  będą wysyłane automatycznie dane do ponownego logowania, szczegóły dotyczące płatności w tym faktury, potwierdzenie przesłania streszczeń oraz inne istotne dla udziału w kongresie powiadomienia.

 

Jak dokonać płatności?

Po dokonaniu rejestracji zostaną Państwo automatycznie przeniesieniu do zakładki Nowe Zamówienie. Po złożeniu zamówienia na podany podczas rejestracji adres email zostanie wysłana proforma wraz ze szczegółami do przelewu. Po otrzymaniu wpłaty i jej zarejestrowaniu na koncie Jordan system wystawi fakturę, która zostanie wysłana automatycznie na podany podczas rejestracji email.

 


Jak się ponownie zalogować?
Jeżeli dokonali Państwo już wcześniej rejestracji i nie pamiętacie danych do logowania uprzejmie prosimy podczas logowania o użycie funkcji resetowania hasła.

Jeżeli nie pamiętacie Państwo adresu email podanego podczas rejestracji prosimy o kontakt: kongres.genetyki@jordan.pl  
 

Warunki anulacji:

do 28.02.2022 - zwrot kwoty wpisowego pomniejszony o opłaty manipulacyjne 100 PLN
1.03-20.04.2022 - zwrot 50% kwoty wpisowego
21.04-27.06.2022 - brak zwrotów